arjeplog

Nu är jag i Arjeplog, må vara det finaste jag någonsin sett. Vatten och små bryggor överallt. Tror att man skulle kunna förvandla det äckligaste, tråkigaste slemmet till värsta Mc Dreamy här bara för att allt runt omkring är så vackert. Den okänsligaste blir känslig, den fula snygg osv.

Kursen satte iaf gång idag och huvva så nervös jag var imorse innan första lektionen. Nog för att det var med stor kusin Samuel men det pirrade i magen så jag höll på bli tokig. Innan jag fick ett sms av Jon som bara drygade sig så då blev jag irriterad och hade inte tid med att vara nervös vilket var bra. Det gick iaf heeelt okej, inga motorstopp och diken. Har bara en pärm kvar också, så det finns kanske en chans att jag också klarar det!
Det är så bra för trafikskolan är så nära, så man kan gå dit när man vill. De andra bor där men jag sover här hos Sarah och Samuel och det är skönt. Skaran är en salig blanding mellan luleåbor, 08:or, ÅSELESUPERSTAR, skellefteå m.m Det är härlig stämning i lokalen och det är inget negativt att man har nått att kika på när man vill ta en paus. ;o

När jag är klar med körkortet vill jag åka till umeå och utomlands! Bli brun och snygg! Hitta en hemlös hund som passar mig helt perfekt. Få ett palats för min skönhet av någon arab och sen  ska alla mina vänner få komma dit och umgås och slippa sverige. (Det ska förövrigt ligga vid vattnet, om nu någon arab ville veta)
 Mamma ringde tidigare ikväll, hon och pappa ska till Norge imorgon, hoppas att dom har med sig en rik man till mig  när som kommer hem som ger mig en bil, dator och telefon som såndär "honey im home!"- present.
Jaja, nu ska jag sluta drömma och komma tillbaka till verkligheten där jag nu ska bege mig mot tvn och hinna slappna av lite innan jag ska sova.
Solong mina vänner!

Im back in the game!

Jag har länge funderat på att skaffa blogg och har länge tvekat, tills nu! En varm låång juli dag på telecenter fick mig att bestämma mig.  Hur det går, det får vi se..

Jag har iaf jobbat sedan 9 idag och slutar klockan 6. Därefter ska jag cykla hem, packa färdigt, duscha och bege mig mot Arjeplog. Dags för att bli självständig och ta körkort. Intensiv kurs med min stor kusin Samuel som bilskolelärare så det ska nog bli bra!
Min känsla för det varierar, ena stunden är jag hur peppad som helst och är helt övertygad om att jag klarar det och andra vill jag bara dra täcket över huvudet, men så är man ju tjej också..
Men just nu, lyssnar jag på Pauline Kamusewu- i never said i was an angel, kikar på mina bus ben och ler lite för mig själv. (Sådär löjligt nu bara för att jag skrev det), för livet leker och ikväll bär det faktiskt av! 

Vad som händer med bloggen, körkortet och allt annat, det återstår att se!
Nu ska jag ta och fortsätta prata med sur tanterna.
Solong!


Välkommen till min nya blogg!

Enjoy!

RSS 2.0