halleluja moment

13 augusti =  k ö r k o r t !
Jag klarade skrivningen förra veckan och körde upp idag. Gaalet skönt!
Frihet och äventyr, det bara snurrar i skallen!

Det har varit otroligt härligt att få vara här, det känns precis som att man tappat tidsbegreppet en aning. Precis som om jag inte minns när jag kom och jag inte vet när jag ska åka tillbaka, fastän jag vet allt, jag kom för tre veckor sedan och åker hem imorgon kväll.
Har hunnit med massa skoj, Sarah och jag har umgåtts endel och det är verkligen hur kul som helst att man skaffat sig en egen relation, inte bara "min svågers syster" eller "min kusin samuels fru".  Vi hann åka en sväng till Skellefteå och blandannat tittat på snuskstatyn också. Därefter blev det S-hopping vilket var nödvändigt. Har även skaffat mig nya vänner på trafikskolan som jag hoppas kan hålla kontakt med.
Med andra ord så är jag vääldigt tacksam för att jag åkte hit och inte till något anat ställe, tror inte det kan ha blivit bättre.

I helgen drar jag och Simone iväg till Undrom (av alla ställen). Det är den sista helgen innan hon åker till USA och jag börjar jobba så jag hoppas verkligen att den blir toppen bra!

Det blev kanske inte blev så sammanhängande denna gång men jag vet inte hur jag ska formulera det jag känner och få med allt jag gjort. Läget halvt under kontroll iaf och allt är verkligen BRA nu!

(Tack Sarah och Samuel, ni är guld värda!)
Ha en kanonbra helg!


Kommentarer
Postat av: sarah

tjoho. du är också en guldis! ;)

2008-08-18 @ 14:50:29
Postat av: Jonas

Men grattis baby <3

2008-08-23 @ 16:14:32
URL: http://www.hanky.se/JonasB

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0