workoholic

Skulle jobba 5-9 men så ringde Ulrika vid 11..
- "Hej det är Ulrika, skulle du kunna komma in lite tidigare idag?"
Hmm, tänkte jag, har de upptäckt att jag råkade få med mig en thépåse från jobbet eller vill dom bara att jag ska gå igenom något nytt?
- Jaoo, jo det går bra..?
- Vad bra! Vi har gett folk lite ledigt idag och det är rätt mycke samtal idag.
- Okej, när ska jag komma då? (kvart över 4, halv 5 tänkte jag)
-halv 2, blir det bra?
(HALV TVÅ?!!)
- halv 2?. eh, jo det blir bra.
-Kanon!
Japp, kanoners, här har jag suttit sen halv två. Såklart hunnit läsa igenom alla bloggar som finns och hunnit bläddra igenom några av de gamla skvaller tidningarna. Imorgon blire jobb mellan 10-16 och på söndag 9-14. Men jag är leedig nästa helg och det ska bli skönt. Ska till jonkon och vållgästa, vare så han vill eller inte. (Men det vill han.. borde vilja iaf.)
Skolan börjar snart och det känns som att jag kommer att vara värsta skolkish, eller så blir jag jätte engagerad i allt och får massa priser för att jag är så smart. ELLER så kanske jag blir på smällen, har jätte ont och ändå sköter skolan jätte bra och får pris för det! Dessutom kanske det är trillingar också får jag vara med i tv! Bara framtiden vet..
(Don't blame me, några timmar på telecenter så är ni likadana.)

Just ja, Ska fixa till skit designen på det här också, och lägga upp bilder. Bli lite engagerad och intressant så någon börjar läsa.
Nu har jag lurat hit Pernilla, imorgon ska jag ta med mig en bok eller nått.

Punkt slut
Over & out
Adjöken sa fröken, och allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0