daydream


Imorgon åker jag & Simone till fjollträsk..eller stockholm som det egentligen heter.
Jag känner helt ärligt ingen pepp för tillfället men det har nog med annat att göra.
Vårt tangentbord la av igår, sten dött. Och det passade inte riktigt jätte bra med tanke på att det var deadline på engelskan precis den dagen. Välkommen ångest! Fick senare reda på att deadlinen hade flyttats men med tanke på att jag åker imorn, kommer hem fre, jobbar lör och vill vila söndag så har jag ingen vidare lust att skjuta upp det, så igårkväll kämpade vi med det och likaså idag när jag kom hem från jobbet. Tillslut hittade vi en som hade ett usb-tangentbord som jag fick låna några timmar nu ikväll. HALLELUJA!

Så nu har jag i stort sett gjort klart engelskan, sitter och små ändrar hit och dit. Om någon läser detta och är engelska lärare så hör av er, vi kan samarbeta ihop mitt mvg ;)

Jag måste packa, och som vanligt kommer jag ta med mig alldeles för mycket.  Man hittar någon gammal tröja i garderoben som man verkligen aldrig använder  och tänker "men den här kanske jag vill ha". Ja visst, det blir säkert helt annorlunda bara för att du är i en annan stad. Tröjan kanske automatiskt ändrar färg och form. Hm.

Har förövrigt funderat på att börja boxas, tycker att det är skit kul! men det tycker inte pappa. Jag har ju ingen säck än så pappa brukar få agera säck än så länge. Han ser ju nästan ut som en säck, en söt säck. :)

Jag vill ha sommar, sol & marknad!
.  .

Nej nu ska jag skriva vidare på engelskan och börja packa,
Ni ser väl om jag skriver något mer, isf har jag överlevt sthlm!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag vill också ha sommar, men vi sthlmare har inte så mycket snö på marken på vintern, så man kan säga att vi har bara höst, vår och sommar hihi

2008-10-26 @ 09:56:52
URL: http://www.taza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0