måndag

Jag fick sova lite längre eftersom jag skulle åka bil med Ulla I istället för buss och det var skönt!
Precis när vi skulle köra ut ur åsele säger det POM BANG, också helt plötsligt har en annan bil kört in i vår bil.
Det gick iaf bra, bakdörrn är slut men ingen skadade sig och det var ju det som var det viktigaste.
Väl på väg till vilhelmina dyker världens värsta mensvärk upp, sådär "åh nu kommer vi här på måndag morgonen och testar jennys tålamod". jag biter ihop, som den kvinna jag är men när vi kommer till meselefors är det nästan så jag måste kolla om hjärtat fortfarande slår; det snöar! Blask snö!
..Hjärtat slog..men det var svagt.

Jag hade religionskunskap och åt fisk sen åkte jag hem med Ulla, utan påkörning, utan snö.
Tog en promenad med bamse när jag kom hem, och sen dess har jag gjort hemprov, som jag tror börjar vara klart.
Alla frågor är svarade på så det är finputsningen kvar.
promenad 
promenad med bamse.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0