Jovars

LÄXA, SKOLA, JOBB, LÄXA, SKOLA , JOBB, LÄXA, SKOLA, JOBB
Funderar starkt på att döpa om mig till "stressad tjej med huvudvärk".
Känns som att jag inte gör annat än att plugga men endå kommer jag ingen vart.
Skulle vara skönt med en assistent som har hjärnceller x 1000 som fick hjälpa mig lite,
Inte bara med skolan utan kanske med allt det andra som måste göras. Vissa tror ju att allt är frid och fröjd när man kommer hem men så är det icke; Det är snarare då det sätter igång. Nu är även J här så nu är det jobb 24/7.

- Jag var hur pepp som helst på att åka till Umeå men det är bara massa problem som dyker upp hela tiden som förstör.

- I måndags satte jag iaf in löshår för er som ville veta. Känns som om jag har en hjälm på halva huvudet, men fint är det!

- Jag ska ja till att vara hjälpledare så nu måste jag köra till vilhelmina varannan tisdag, känns både bra och dåligt.

Neejdu jag får ångest för att jag sitter här så nu ska jag sätta igång.


Leev livet!

:)     Pappa fick lite tråkigt då han skulle måla om uppe...

Håret (som inte syns), och pappas "överaskning" till mig. Något säger mig att han fick tråkigt när han skulle måla om..


Kommentarer
Postat av: Jonas

Du är så fin Jenny! Och jag tror på dig, du kommer klara detta!

2008-09-26 @ 08:51:22
URL: http://www.taza.se
Postat av: sarah

hallå,

du få komma hit på återhämtnings weekend. :) alltid välkommen, det vet du.

2008-09-26 @ 10:16:39
URL: http://sarahojbrandt.blogg.se/
Postat av: susanne

sv: haha joo, nog kan det vara monica alltid ;)

2008-09-30 @ 16:44:36
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0