måndag

06.15 Goodmorning gorgeous!
08.45  Vilhelmina
... rast, med andra ord, ambitiösa jenny skriver sin engelska..
10.20 Religionskunskap
LUNCH
.. ambitiösa jenny & jennifer börjar med schema för studentmösseprovning
12.30 Arbetsmiljö & säkerhet.
BUSS -hem, hämta pärm - telecenter (där jag befinner mig just nu)
Klockan halv 6 ska jag hem igen, slänga i mig lite käk och sen cykla upp på ica där jag ska inventera från 6 - 9. Vilken hel dag!
Men all ära till biffjon som slängt element hela dagen. (Hade du varit här kunde du få lite kina-svensk alá jenny massage.)

Skolan har med all säkerhet börjat, jag känner mig flitig men lurig. Har beställt/bokat två böcker på biblioteket men skulle vilja bojkotta skiten och åka till en massa ställen, umgås med mina nära & kära och leva livet. Men nej då istället ska jag vara på nutida konst, religionskunskap, göra scheman, se allmänt smart ut och plugga arslet av mig. Det kommer vara mitt liv året som kommer men sen är jag fri & halvt arbetslös, det ser jag fram emot!

Hade förresten en toppen helg hos jon. Nästan så man var i himlen, dom har ett äppelträd OCH ett körsbärsträd!
Vore kul om det blir nått i Umeå till helgen.
Nu ska jag räkna ner, 20 min kvar ungefär.

Solong!


Kommentarer
Postat av: Emma

I have checked out you'r blogg now hehe ;) Tycker du gör det bra som tar hand om studentmössorna

2008-09-02 @ 10:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0