det vackraste

För en gångs skull avbryter jag allt och skriver ett inlägg. Förra veckan var hektisk, tung, lång men vacker.
Jag är otroligt lättad och tacksam, verkligen tacksam. Tack gud! & tack morfar för att du tar hand om henne och tar ut henne på spännande äventyr!
Många känslor och många tankar. Naturligt och vackert. Precis som mormor
Jag måste få vara ledsen, utan att behöva ursäkta mig.
Jag ska just nu vara människa och inget annat.
Gråta, vela och se tillbaka på allt fint, men också se fram och drömma.
Äntligen kommer tårarna.
Jag ska helt enkelt bara vara, så länge jag behöver. Strunta i all press, bara göra mitt allra bästa i den mån jag kan.
Prata om jag så vill, inte prata om jag inte vill.
Så länge jag behöver.
Tack för allt fint du har gett mig, tack för att du låtit mig vara mig själv och lärt mig fokusera och tro.
Tack för att du är du och för att jag fortfarande känner din kärlek och värme.
Tack för att du övertygat mig om att vi ses igen.
Tack


Kommentarer
Postat av: Peni

jaoo.. lite kanske. Men jag vill fortfarande tillbaka och hitta på massa bus :p själv då? jag ska försöka att komma ihåg att fixa bilderna ikväll! men jag kan inte lova något. ååh.. solen skiner ute! lycklisch! :)

2009-05-04 @ 07:54:22
URL: http://security.blogg.se/
Postat av: Sofia Björk :)

va fint skrivet!och man ska sörja, det är bra tror jag.Det kommer ikapp en ifall man inte gör det så.Sen ska man absolut inte be om ursäkt för ett! Det är du och ingen annan som kan säga hur det känns.först nu jag upptäckt att du har en blogg :) ska följa den i fortsättningen. kram på dig!

2009-05-10 @ 19:42:12
Postat av: evelina

Jenny! Jag lyssnade just på Paolo Nutini - Lovin' you och tänkte på dig. Jag tänker tillbaka på A.A.D.M.L.R.F (att jag kommer ihåg det fortfarande!) och när du berättade om hur nära du står din mormor, precis som jag och min mormor. Jag tyckte det var vackert, och jag förstår hur det måste kännas för dig. Jag tänker på dig lite då och då, det tycker jag att du ska veta. Gråt och skratta som du vill! Kram

2009-05-10 @ 21:32:51
URL: http://dearcorrina.blogspot.com
Postat av: J

Det är så skönt att få bara vara, och precis som du är för den delen också! Du behöver inte alls ursäkta, låt det vara på ditt vis - vi finns här för dig, lyssnar och gör det på ditt vis. PUSS på dig min fina vän!

2009-05-11 @ 13:06:03
URL: http://oxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0